San Francisco!

Hej! Nu ar vi i San Francisco! Eller vi har varit har i en dag och tva natter men har inte kunnat skriva forran nu. Nar vi kom hit kom min syster och hamtade oss pa flygplatsen, hon och hennes barn hade flugit ner hit tidigare samma dag for att kunna traffa oss, jatteroligt! Sa igar tog vi det mest lugnt har hemma vid huset och umgicks. 

Imorse var de tvungna att aka hemma igen sa nu ar jag och Elvira sjalva hemma. Vi ska planera in vad vi vill gora den har veckan. Vadret ar btw jatteharligt! Vi trodde att det skulle vara kallt men det ar det inte, i alla fall inte har dar vi bor (en och en halv timme norr om SF tror jag) sa igar lag vi och solade, badade och paddlade kajak. Tror dock att det ar kallare inne i sjalva SF. 

Antagligen kommer jag inte skriva sa jattemycket har under veckan, da vi inte har nagot internet pa vara egna datorer utan maste anvanda deras. Men vi har det jattebra och far beratta hur vi har haft det nar vi kommer hem! Hoppas ni i Goteborg njuter av varmen ni har fatt och att den stannar kvar tills vi kommer hem haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0