Last Day In Paradise

Hej! Nu är det lördag morgon och det är även vår sista morgon är på Hawaii. Om några timmar kommer taxin som ska ta oss till flygplatsen men först ska vi packa färdigt och äta frukost. 

Vi packade det mesta igår och i förrgår så nu har vi bara det allra sista kvar. När jag hade packat färdigt för dagen igår kunde jag knappt lyfta min väska från golvet så jag trodde att den vägde mycket mer än vad den får göra! Lite smått panik eftersom det är jättedyrt att betala övervikt här. Våran värdpappa hade dock en våg som han brukar väga sina fiskar med haha och den visade att min väska bara vägde 38 lbs (17 kg) av 50 lbs (22.5 kg), awesomeee!!! Elviras vägde lite mer än min, 19 kg, men fortfarande väl under maxgränsen så vi är lyckliga haha! 

Nu hoppas jag verkligen att vågen stämmer, för min väska är väldigt mycket mer full nu än den var på vägen hit, då den också vägde ungefär 17 kg. Då hade jag i och försig presenter och skor som vägde mer, nu har jag mest kläder som tar plats men inte väger så mycket.

Nästa gång vi hörs är vi förhoppningvis i San Fransisco, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0