Last day as a teenager

Blomma som växer lite här o var här, jättestora o fina!

Idag åkte vi till Ala Moana på förmiddagen, jag behövde köpa present till Elvira o vi ville kolla på kläder också. Jag köpte ett par träningsbyxor och en tjocktröja till mig själv. När jag skulle betala tjocktröjan kunde jag inte hitta mitt vanliga bankkort (jag tänkte att jag hade råkat lägga det i fel fack) så jag fick betala med mitt forexkort. När jag kom ur affären letade jag igenom hela väskan efter det men kunde ändå inte hitta det, ångest! Speciellt eftersom lönen kom in på det kortet förra veckan. Jag gick tillbaka till affären där jag köpte något senast och där var det! Sån tur, vet inte vad jag skulle gjort annars. 

Vi testade på ett nytt ställe till lunch, sallad med grillad lax till, jättegott och det kändes ganska nyttigt. När vi hade shoppat klart åkte vi till skolan och hade våra två lektioner. På vägen hem från skolan stannade vi på Safeway, jag köpte Eggo's och sirap (frukost imorgon!) och Elvira köpte nästan ett kilo jordgubbar (älskar rabatten man får med Safeway-kortet) och grädde. 




När vi kom hem åt vi middag och efteråt bakade vi en kladdkaka! Den blev inte riktigt som en vanlig så vi gjorde dubbel sats plus att de inte hade kakao utan typ oboypulver men förhoppningsvis blir den god! Den ska vi äta imorgon tillsammans med grädden och jordgubbarna eftersom Elvira fyller 20 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0