North Shore över helgen

Hej! Nu har jag och Elvira precis bokat ett rum på ett typ hostel uppe i North Shore, rummet/huset vi bokade skulle kostat över 200 dollar för två personer men vår värdpappa lyckades få ner priset till 165 dollar för fyra personer haha. Så nu håller vi på och packar, vi åker om någon timme eller så med vår norska kompis Riikka och hennes pojkvän, de hyr en bil inne i Waikiki och så kommer dom hit och hämtar upp oss sen. 

Kom på att jag tog lite bilder i loungen (rummet där jag har min movies and tv-class och där man kan ta det lugnt mellan sina lektioner) i skolan häromdagen.






Havsutsikt haha!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Det är så roligt att läsa din blogg om allt som ni hittar på. Jag älskar North Shore, glad att ni åker dit! Hoppas ni har det roligt i helgen :D

2012-04-30 @ 08:23:12
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0